5 aylıgız 2 ayından beri yüzünde yaralar çıkıyor sulu süt alerjisi diyip özel mama verdi doktor birde bazı kremler.. Bugün tekrar farklı dr götürdüm mama midesini bulandırıyor ve huysuzlandıgı için bazı ilaçlar verdi dr ek gıda konusunu çok kafama taktım dr brnim icimi rahatlatcak şekilde konusmadı alerjisi varsa içinde süt bulunan şeyler verme dedi.. Alerji teste de sıcak bakmadı 3 yılını alır girme o toplara gibi konuştu.. Ben şimdi ek gıda süreci ne yapıcam 5 ay sonunda gidip liste cıkartmayı düşünüyorum bu ne kadar sürer bilmiyorum elinde süt alerjisi olup liste cıkartan anne varmı???
Yüzüne de atopik dermatit dedi tam geçmiyor ne yazikki kafam allak bullak..