Eymen1 tamam bende bilmiyordum zaten. Oyle yapmasalar nerden bilicem 🙈Onu yazma amacim doktor sonradan cikarmisim demis ya. Yani sizde oyle bir sey oldumu, hatirliyormusunuz o bakimdan sordum. Yoksa katiyyen sorgulamak degil amacim yanlis anlamayin. Bizim gelinimizde de icinde parca kalmis. Ertesi gun odada bayilmis, doktor o zaman hemen ikinmasini soylemis. O zaman cikarmislar parcayi. Oda bayilmasaymis Allah korusun sizin basiniza gelen bir sey gelmis ola bilirdi. Genede Allah yardimciniz olmus. Gecmis olsun.