ecrineymen Bende öyleydim. Annem mecbur memlekete gidip gelmişti ben ablam ve abimlerle kalmıştım. 9 yaşındaydım. Annemden bile utanmıştım. Hiç kimseye gitmezdim, herkes sevmek isterdi beni. Hatta beni sevenler varsa sokağa gitmiyordum 😂 Eve birileri gelse kaçıyordum. Ayyy nasıl çocuktum ben ya. Zamanla geçti, okula gide gele ortamlara girerek falan ama tabi hala çok girişken değilim. İnsanın mizacı neyse öyle gidiyo