Canlarım merhaba 💐
5.ayımız dün bitti amaaaaaa ben de bittim😓 O kadar huysuz o kadar zor bir bebeğim var ki 2.çocuğum ama hayata küstüm ben 🥺 Hiç bitmeyecek gibi bu günler misss konuşun neden bu kadar zor bir bebek anlam veremiyorum;diş çıkarmak üzere ama 3 ay kolik;son 2 ay aşırı huysuz ne bebek arabası ne normal arabayla gezmek hiç bir şey mi iyi gelmez bir bebeğe ne yapmam lazım fikirlerinize çok ihtiyacım var 🙏🏻😞