Korkuyorum İstanbul trafiğinde ehliyetim var ama cesaret edemiyorum oğluma okula götür getir yapmam lazım otomatik araba rahat heryere rahatça girip çıkarsin diyor eşim. Nasıl cesaretlendirebilirin kendimi süremicekmişim gibi geliyo kaza yapıp birine çarparsam korkusu yaşıyorum aktif araba süren kızlar bana fikir verin lütfen