BirAnneBirBebekkkKk Kızlar çok şükür adet oldum hamile değilim eşim uzun süre gelmiyor hapla korunuyordum o yokken sürekli içmeyeyim dedim hangi korunma yöntemini seçsem bilemedim spiral de kayma yapıyor arada kaldım o geldikçe hap kullansam bu sefer günleri karışıyor
kirazz55 BirAnneBirBebekkkKk ayy gözünüz aydın kqc gün gecikti benimde 20 gün oldu bir sürü test yaptım negatif doktora gidecegim artik ben hap kullandim kötü yaptı spiral doktorum tavsiye etmedi rahmim çok yumsakmis suanlik prezervatif ile korunuyoruz ama implant istiyorum tabi bisey cikmazsa bu gün
aseladaaa Eşiniz ne kadar aralıklarla geliyor ve kalıyor bence aylık iğneler sizin için uygun olabilir
Bebetonunmotheri BirAnneBirBebekkkKk kondom la korunsaniz 5 ay baya uzun sure cunku bence 15 gun kendinizi idare edin zaten 5 ay yok o araliklarda kafaniz rahat olur
BirAnneBirBebekkkKk kirazz55 ben adet günüm gelmeden korkmaya başladım kendi kendime boşuna ama şükür yok haptan memnunum ben ama eşim uzun süre yok boşuna kullanmak istemedim