Şuan hastanedeyim oğlum boğaz enfeksiyonu oldu kulakları kızardı 6 gündür iyileşemiyor şırnak idilde yaşıyoruz hastane yetersiz olduğu için kırıkkaleye geldim dünden beride ayağının üzerine nedensiz şekilde basmıyor oğlum aynı zamanda kas hastalığı taşıyıcısı olduğu için ck değeri yüksek çıktığı için doktorlar düşene kadar yatırmak istedi o kadar korkuyorum ki hastalık tetiklenip ortaya çıkar diye çünkü kardeşim kas hastası ve hayatı çok zor onun acı çektiğini görmek istemiyorum şuan arayıp birilerini ağlayasım var ama kimseyi arayamıyorum eşim doğuda telaşlansın istemiyorum arkadaşlarım ona anlatır diye arayamıyorum annemle babam üzülecek diye çaktırmıyorum patlamak üzereyim o kadar doldum ki hıçkıra hıçkıra ağlamaya ihtiyacım var bunu neden yazdım bilmiyorum ama yazdım işte