Kdz Oğlum 7 aylık olucak 4 gün sonra ama bı uyku düzene girmedi çok yoruldum artık hiç durmuyo yatmıyor uyumuyo bı düzen olsun diye 10 da uyutuyorum ama yok bı gün 12 kadar uyumuyo bı gün 11 kadar hiç bı düzen olusturmuyo ne güzel herkes uyku eğitimi veriyo ağzına emzik verip pispisliyo ben sallamasam ne akşama kadar uyur ne sabaha kadar uyur bekler öylece ağlaya ağlaya artık uyku eğitiminden geçtim ben bittim çok yorgunum bı günde düzgünce yatıp uyumuyo 🥹🥹😔😔
zynprvlfsn Kdz o uyku eğitimi vs verenler nadir yaa, benim ki de öyle 7 aylık olacak, bir düzene giremedik ama şöyle bir şey var bugünlerde geçecek diye teselli et kendini, ben öyle yapıyorum. Yoksa kafayı yemeye az kaldı benim.
pembe-patiik Kdz kızım 7ay 7 günlük doğduğu günden beri doğru düzgün uyumuyor saat başı uyanıyor ben de çıldırmak üzereyim uykusuzluktan yorgunluktan hasta oluyorum ama bir çözüm bulamadım
Kdz oylesinebiri__ bilmiyorum gerçekten gündüz de iki uykuya düştü yarım saat uyuyo şu saate kadar uyumuyo
monarosealp34 Benim oğlum da öyleydi ayy neler yaşadım neler 10 dk da bir kalkardı 21 aylıkta emzirme bitti ben daha rahat ettim abartısız 20 30 kez kalkardım uyku hak getire depresyon mu derseniz valla çok zor dönemdi geciyo ama asla düzeni olmadı şuan bile yeni yeni oturuyor 25 aylık