Sinems1 Almayı düşünüyorum kullanan anneler var mı gerekli mi bi kaç yerde vakumu tutmuyor gibi şeyler demiştiler öyle bi
Bilgeztrk Ben aldım memnunum vakum olayını çok abatmsyın bence yani altta sizin vakumu çıkarabilmeniz içinnufak bir çıkıntı var onu belli bir aydan sonra mutlaka keşfedecektir. Özellikle ıslak zeminde çok güzel tutuyor vakum.