pozitifanne06 Papatya-eylul88 ben 8 aylikken verdim ilk başta suda haşlayıp sonra 2-3 dakika altın rengi alana kadar kısık ateşte zeytinyağda kızarttim, şimdi de kapağı kapalı kısık ateşte kizartiyorum hem yumuşak oluyo hem kızartma gibi güzel oluyor
3kedili2bebekli Papatya-eylul88 ben fırına atıyorum ama normal kızartıp verdiğimde oldu 13 aydan beri
Esmabetul Papatya-eylul88 oğlum 11 aylık çok nadir olacak şekilde veriyorum biz yerken görüp istiyor sorun yaşamadık çok sık vermiyorum zaten
DilaraBengi1908 Ayında doktorumuz “Senden benden bir farkı yok yedigin herseyi yedirebilirsin” dediginden beridir herseyi veriyorum buna patates kizartmasida dahil. Evde yaptigimda airfry de yapiyorum ama disardan yedirdigimde cok oluyor :)
DilaraBengi1908 Airfry yoksa fırına atin az yağ ile. Zaten cok yağlı oldugu icin sağlıksız az yagli yaptığınız surece bir sorun yok aslinda
denizalismom Papatya-eylul88 8 aylıkken falandı herhalde. Fırında az yağla kızartıyorum . Yumuşak oluyor yiyor rahatlıkla