Ozge_5555 ya mesela misafirlikte çok efendidir, kırıp dökmez sınırlarını bilir, kendi evinde de öyle düzenlidir. Bu huyunu çok severim. Yemek seçmez, seçse de aç kalmaz hiç. Bu konularda beni hiç yormadi. Ama bu diğer meseleler canımı çok sıkıyor. Nasıl davranacağını bilemiyorum artık. Dediğiniz gibi montunu giydirmez. Kreşe zar zor ağlaya ağlaya gider. Ama kreşe girince o çocuk gider, mutlu uyumlu bir çocuga döner . Dişini anne babasına gösteriyor sadece. Bazen sadece anneye takıktır. Bazen sadece babaya. Her şeyi anne yapsın ya da her şeyi baba yapsın ortası yok. Birimize yüklenince tahammülümüz çok zorlanıyor hâliyle. Geçen bir oyuncak arabasınin kapısı neden açılmıyor diye başladı. Kapısı açılmayan kapılardan. Aha başladık yine dedim. Saatlerce ağladı. Sonunda maket bıçağıyla kapı yaptı açtı eşim. Sonra da kapat diye ağladı. Basım ağrıyor dişlerimi sıkmaktan, stresten.