Herkese iyi akşamlar, kombimiz E 03 arızası veriyor akşam eve gelince farkettim ev baya soğumuş, internette ne yazıyorsa yapmaya çalıştım olmadı eşim hala çalışıyor, yarın tamirci çağırırız ama gece soğuk olacak tavsiyeniz bileniniz ya da eşi kombici olan var mıdır?