Ben alırken kendinden ekranlılar çok pahalıydı o yüzden uygulamalı aldım çok memnunum. Bir de tabletimiz var ordan izliyoruz, dışarı çıkınca da evi izleyebiliyorum. Ama imkanım olsa kendinden ekranlı alırdım çünkü wifi bağlantısına gerek olmuyormuş sanırım onlarda.