biranneningunluguuuu Bebeğim 21 aylık odasını ayırmayı düşünüyorum yavaştan, kardeş de gelecek en azından bu süreci bu şekilde daha iyi atlatırız :))
defnevedoruk biranneningunluguuuu 20 aylıkken ayırdım bende kardeşi olacağı için ☺️ 2 aydır odasında mutlu mesut uyuyor🌸 kardeşi olmasada ayırıcaktım zaten
arsentopik biranneningunluguuuu bu arada ben 9 aydan beri ayrı yatırıyorum uyandıkca gidip emzirip geliyorum telsizle aglama sesinide duydugum için cok rahat ettık sadece her uyanışta git emzir gel zorladı benı
Serenayy-0 biranneningunluguuuu heralde en kücük ayıran benim 5aylıktı ayırdıgımda😂 beşiği kücük geldiği için normal oda yapmıştık biraz mecbur kaldık ama hiç sorun yaşamadım çok şükür
Kbraunvr biranneningunluguuuu 8 Aylıkken ayırdık yan odam da olduğu için zorlanmadık şuan 21 aylık ve odasını çok seviyor oyuncakları ile odasında oynar orda vakit geçirir ☺️