Valla olumsuz bir tecrübe yazmak istemiyorum ama yapanlar nasıl yapıyor yada ne kadar sürede oturuyor bilen bana da söylesin 20 gündür kestik sayılır ama hala alışamadı hala her akiam kalkıp ağlıyor atak dönemi de var sanırım birde dört diş arkasından iki diş daha geliyor kabarmış salyası arttı ağrısı artı devamlı eli kulağında ağzında kaşımaya çalışıyor. Çok yanlış zamana denk geldik sanırım. İlk üç gün daha güzeldi diyebilirim ara ara uzun uyuduğu da oluyor ama hala uyanıyor kesintisiz uyuduğunu bilmiyorum ama çığlıklarla uyanıyor gece ve asla susmuyor