biricikbiri Fikir olsun kızlar bizimde Mart’ta ilk doğum günümüz inşaAllah çok heyecanlıyım ama daha karar veremedim ne alacağıma. Şu eğitici kopekcik var ya p oyuncağı çok istiyorum almak acaba geç mi kalmışım onunoynatmak için?
Bezelyeannesi biricikbiri ben bir heves aldım onu ama pek yüzüne bakmıyor onun yerine lego diplomatik alın ilk yaş hediyesi olarak aldım şuan 3e girecek Nisan’da ve hayal hiç sıkılmadan oynuyor
Mnli biricikbiri yurtdışına götürdük bu sene doğum günü hediyesi özel olarak e tabi oyuncak falan aldık kutlama yaptık onlar zaten rutinde olan şeyler biz eşimle sevgililiğimizden beri birbirimize seyahat hediye ediyoruz çünkü saten birbirimize kıyafet aksesuar vs alıyoruz çocuklar olduktan sonra da devam ettik bazen seyahat yanında hediyeler de oluyor ama genelde seyahat
VahsiKelebek_ Normal zamanda yeterince oyuncağı vs var kıyafet falan da öyle bizim de doğum günü 8 mart. Hediye almayacağım maket pasta yaptırdım doğum gününü kutlayacagim resmini çekeceğim anı olarak yeterli diye düşünüyorum pastayı da eklerim birazdan. Onu da maket yapma sebebim gerçeğine 1800₺ istemeleriydi. Gerek duymadım açıkçası. Maksat anı olsun güzel geçsin ilk yaşı. Kendim çeker begenmezsem çekime götüreceğim pastaya vereceğim parayı çekime veririm
biricikbiri VahsiKelebek_ 1800 yine iyi demisler size 2700 lira fiyat verdi iki yer. Şok oldum sanirim bende maket dusunucem bu zamana o kadar parayı pastaya gommektense baska sekilde harcarim bebeğime.
biricikbiri elif344 ya biz çok dışarı cikmiyoruz maalesef. O yuzden bizim için pek kullanışlı bir hediye olmaz sanırım. Ama imkanı olana güzel hediye
VahsiKelebek_ lavinia00 Pasta bu 400₺ ye yaptırdım pastanede 1800₺ dediler. Tıpa tıp aynısı geldi mumu 1 olarak değiştirdik o kadar . Kendi çektiğim fotoğrafi kabul etmiyor o yuzden onu atamadim
biricikbiri Bezelyeannesi legeoyu da ileriki yaslarda alırım diye düşünmüştüm çünkü simdi ya ağzına aliyor ya oraya buraya atıyor. Kaybolmasindansa eğitici bir sey olsun diye düşündüm.
chzgnc VahsiKelebek_ hangi pastanede yaptırdınız çok uygun yapmışsınız isim yada link varsa paylaşırsanız sevinirim
VahsiKelebek_ lavinia00 Dolap uygulamasına maket pasta yazarsanız çıkacaktır. Orada da fiyatlar gayet uygun 400-600 TL civarındaydı. Trendyol’da da iki tane mağaza var birisinin adı turkuaz parti. Diğerinin adı da bizdenpastacılık. Onlara da bakabilirsiniz 🫶
ikioglus Lego duplo almıştık, hala çok severek oynuyor 4 yaşında şimdi. Benim de ilk yaş hediyem Legoydu o yüzden bana çok uzun süre saklanacak hediye gibi geliyor. 20 gün sonra küçük oğlumun da doğum günü ona da duplo alacağız
forumgurmesi Scoot&Ride almıştık kısa bir zaman sonra da Prego 4in1 bisiklet aldık. Bu sene de magnatiles mıknatıslı bloklar varya onlardan almak istiyorum.
1prensessannesi biricikbiri globber 4in1 aldık biz 2 yas dogum gününde de akülü araba alırız artık. Aslında digum günü bahane dogum gününe dek gelmezse yine alınabilecek şeyler bunlar. Daha anlamlı hediyeler ne olur acaba bizde bekleyelim fikir olur
VahsiKelebek_ lavinia00 dolap uygulamasındaki satıcı ismi de pastahanem imiş gördüm. Ben teşekkür ederim ✨💙
UrbanMom biricikbiri benim gibi annesi var daha ne hediye olsun 😂 şaka bir yana hediye alamadım sadece doğum günü suslerini ayarlamistim tüm hazırlığı ben yapmıştım. Eşimde Oyuncak araba almış. Eğitici kopekcik bende mi alsam dedim ama şimdi oğlumu tanıyorum alsam kesin oynamazmis pelus Oyuncak hiç sevmiyor.
VahsiKelebek_ chzgnc Dolap uygulamasına maket pasta yazarsanız çıkacaktır. Orada da fiyatlar gayet uygun 400-600 TL civarındaydı. Trendyol’da da iki tane mağaza var birisinin adı turkuaz parti. Diğerinin adı da bizdenpastacılık. Onlara da bakabilirsiniz 🫶 Bunu dolaptan aldım yapan kişi elinde son bir adet kaldigini ve yapımı zor olduğu için bu modeli elden çıkarmak istediğini söyledi. Ben de aşırı beğendim ve satın aldım. Diğer ürünleri de ortalama bu fiyatlardaydi yanlış hatırlamıyorsam. Pastahanem satıcının dolaptaki ismi 🫶