naz000 rica ederim iyi olur inşallah. Ek gıda döneminde bağırsağın bozulması her çişte kaka yapması azar azar olabilen bi durum. Bu da sabaha doğru pişik geçse de akşama kadar yine pişige sebep oluyor. Bunun çözümü bebek emiyorsa veya mama alıyorsa örneğin sabah öğle ikindı akşam ve gece devam etmek; aralarda da tadımlar yapmak. Mesela 3sabah yumurta sarısı tattır sonra buna güzel bir labne ekle 3gun de öyle etti sana 6gün. 🍌muzu denemeye gerek yok çok az muzun ucundan 2-3dilim muz katarsan bunlara kakası yoluna girer. Bu dönemde hem bağırsakları alışacak tadımla hem de vitamin alacak. Öğle emmesi ya da, mamasından sonra yoğurt ver mesela onu, da pek denemeye gerek yok. Ama az olsun kahve’nin yanına konan çerez tabağı var ya minik o kadar. Ikındı vakti yine emsin sabah kahvaltısı oturunca ikindi ile akşam arası meyve denetebilirsin az, az… Elma olur armut olur daha portakal vs için erken. Sonra mesela akşam emsin. Akşamla gece uykusu arası kabızlık varsa patates hasla iyice içine az muz kat yoluna sokar bağırsakları. Muzu da tabiî çok kaçırmamak gerek. Muz iyi katılastırıyor. Her sabah versen muz gün içinde yoluna girer kaka. Bu dönemde bebeği iyice besleyim arada emsin mama içsin dersen bozulur bağırsakları. Emecek mama içecek. Bunların arasında sabahları gündüz akşam ufak ufak tadımlar ile alışacak. Mesela soğan salçalı yeşil brokoli ıspanak pırasa gibi şeyler uzun süre tadımlar yapıp alınmadığı sürece yenırse bağırsakları haşat oluyor çok kötü oluyor. Kilo konusunu bilemem doktora danışmanız gerek