Arkadaşlar oğlum yarın 11 aylık olacak 3 gündür sürekli beni istiyor lavaboya girdiğimde ağlama krizleri tutuyor böyle değildi oturur oynardı en azından niye bu hal aldı 2. Bebeğim ama ilk oğlumda hiç böyle ataklar yaşamadım endişeleniyorum tövbe yarabbim öleceğim çocuk mu hissetti falan oldum artık ya