10,5 aylık bebeğim 15 gündür adım atıyor ama parmak ucunda. Bazen tam basıyor bazen parmak ucu. Zaten korkuyor ayakta tek durdugu zaman ağlamaya başlıyor düşme korkusuyla. Karşıaında ben olursam yürüyor ama yine parmak ucunda. Örümceğe binmedi. Ne yapabilirim böyke mi kalcak korkuyorum