Feyekum kız Allah seni 😅 hiç canını sıkma doğumdan sonra ödem oluyor ama dediğim gibi en fazla 2 hafta içinde hepsi gidiyor.. ben doğumdan 2 gün sonra oturup ağlamıştım 59la hamile kalmıştım 76 kiloyla doğuma girmiştim ve doğumdan sonra tartıldığımda 74 kilo gelmiştim bebek ve suyla birlikte en az 6 kilo gitmesi gerekiyordu ben nasıl 2 kilo verdim sadece diye 😅 meğer ödemdenmiş ve sonrasında kilo hızla düşmeye başlıyor inşallah sütün olursa bol bol emzir çok daha hızlı toparlayacaksın ❤️ şuan ödem olması da normal o yüzden yediklerine çok dikkat etmelisin tuz yememeye çalış bol bol su iç ve yürüyüş yapmaya çalış mutlaka 🥰 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻❤️