Kızlar selam kısaca anlatmaya çalışayım yardımcı olursanız çok sevinirim.
Ben tüp bebek yaptırdım çok şükür ikizlerim oldu ama bunun öncesinde düzenli gittiğim doktor rahim filmi, aşılama yaptık iki defa tutmadı bana ameliyat gerekli tüplerden biri sorunlu oradan rahime sıvı akıyor o tüpe bakıp gerekirse bağlamalıyız dedi bende kabul ettim fakat ameliyattan sonra iki tüpümüde bağladığını tüp bebeğe hazırladığını normal yoldan hamile kalmamın imkansız olduğunu söyledi( hesapta asla böyle bişi yoktu konuşulmamıştı) o ameliyatlı halimle nasıl ağladım anlatamam başımdan aşağı kaynar sular döküldü neyse iyileştikten sonra hemen hastane ve doktor değiştirdik dolayısıyla tüp bebeğe başladık tüplerim bağlı diye iki defa transfer oldum tutmadı doktorum tekrar rahim filmi istedi çektirdik oda ne tüplerimin ikside açık! Yine ağlamaktan bi hal oldum çünkü bağlı diye iki defa transfer oldum ama tutmadı hem maddi hem manevi boşa zaman ve masraf duygusal yopranmayı her olumsuzluktan sonra eve dönüşü saymıyorum bile neyse Nasıl olur falan filan derken ameliyat raporlarına baktık ordada bağladığını yazmış ama doktorum rahim filminde açık görüyor tekrar açılması imkansız büyük ihtimalle yanlış bi işlem yapılmış dedi neyse hoop tekrar ameliyat sorunlu tüpü yine bağlamam gerekiyor çünkü tüp bebekleri rahime yapıştırmıyor dedi mecbur ameliyat oldum tekrar 3. Transferde tuttu çok şükür. Ama bu süreçte ne kadar çok yıprandığımızı anlatamam şimdi sizce ilk doktordan şikayetçi olsam çünkü tüplerimin ikisinide bağladım dedi ameliyat raporundada yazmış ama ikiside açık( tabi bi yöne sevindim) onun yüzünden tüp bebek tedavisi çok uzadı maddi ve manevi tazminat talep etsem kazanırmıyım eşim o koskoca doktor illaki kılıfına uydurur boşver diyor ama ben mağdur olduğumla kalmak istemiyorum sizce