Kdrytopcu Merhaba güzel anneler. İkibuçuk aylık bebeşim bu aralar gazdan uyuyamıyor. Eylül Öztürk’ün tavsiye ettiği gasicon damlayı kullanan var mı?
Mom091 Kdrytopcu kullandım ben. Pek faydasını gördüm mü bilmiyorum zaten bebeğime de bir sürü gaz damlası kullanıyordum. Tadı berbat. Suya damlatıp zorla içiyordum. Yarısını kullandım bıraktım sonra mideme çok dokundu