Kızlar biz ayda bir yada iki kez birer kilo alırız bize yetiyor en son 500 e almıştım bu sefer güvenilir farklı bşr kasaptan aldım 1 kg 670 tuttu baktım fiyatlar sabitlenmşö 400 filan diyorlar kız ben kazıklandım mı yoksa 😳😳😳😳😵💫 İstanbul bu arada sizlerde fiyatlar nasıl merak ettim doğrusu