Kızlar özellikle 1-2 aydır geçmiyor desem yeri sol el bilek kısmı dirseğin iç ve dış kısmı yanar şekilde sızlamalı ağrıyo sonra tüm kola vuruyor, fibromiyalji tanım var oda yapar mı bilmiyorum boynumda düzleşme ve ufak bir fıtık var. Hangi bölüme gitmeliyim