Pinrrr panik atak adı üzerinde atak şeklinde gelir. Kalp sıkışması, el ayakta uyuşma, bazı kişilerde bayılma, ağlama nöbeti gibi kriz şeklinde olur. Sizinki anksiyete gibi geldi bana doktor değilim ama hakimim biraz bu durumlara. Endişelerinizde haklısınız ama bunu yenmeniz lazım rabbim izin verirse upuzun ömrü var sağlıkla inşallah. Daha yürücek okula gidecek vs bunları düşünşn güzel şeyler düşünün. Mesela bakmaya gideceksmiz ya bi durun hemen ve “ kızım iyi ben iyiyim kızım çok sağlıklı olumsuzluklar oldu ve bitti geçti geride kaldı” gibi cümleler kullanın ve 10 kez bakıyorsanız 9 a 8 e indirmeye çalışın. Yoksa her anne yapıyor merak etmeyin oğlum 3 yaşında hala kaç kez bakarım😌