Ben doktora sorduğumda ne kadar istoyorsa o kadar yesin demişti. Sadece 8. Ay kontrolünde artık üç öğüne çık demişti. Zaten anliyorsun duyduğunu benimki ağzını sımsıkı kapatıyor bende zorlamiyorum. Eger kabız oluyrosa yemeğini vermeden önce üstüne zeytinyağı gezdirebilirsin. Ya da mama iciyorsa biberonun içine bir yemek kaşığı kadar zeytinyağı katabilrisin.