Arkadaşlar iyi akşamlar . Oğlum 20 aylık çok yemek seçiyor bir kaç aydır ne yedireceğimi şaşırıyorum. Sürekli hamur işi kuru şeyler yiyor içime sinmiyor . Kahvaltıda yumurta yapıyorum ya 1-2 lokma yiyor ya da hiç yemiyor genelde pankek krep simit börek gözleme gibi şeyler yiyor birazcık . Öğlende ya tarhana çorbası ya erişte ya muhallebi yiyor . Tarhanadan başka çorba içmiyor o yüzden çeşit çeşit çorbada yapıp içeremiyorum . Akşam yemeklerinde sebzeyi çok severdi şimdi ağzını açmıyor . Bazen yemeğin suyuna ekmek banıp yedirebiliyorum yoğurtla onu bile her zaman yemiyor . Ne yapacağımı ne yedireceğimi şaşırdım . Var mı bir öneriniz?