Nazli890 kızlar doğum yapalım 3gün oluyo bebeğim dogdundan beri kuvvezde yeni doğan yoğun bakımda yatıyo anne karnında sıvı yutunu söylediler sonuclar cıkmış nasıl anlayan var mı lütfen baksanız
gamzefnan Nazli890 15 gün benim kızımda yattı çok zor donemlerdi panik atak hastası oldum resmen.Ama çok şükür 2 buçuk yaşında.İnanin her şey geçiyor kendinizi üzmeyin sütünüz kesilmesin.Rabbim şifa versin