carpediemm1 bizimde öyle yerden topluyoruz ben haftada 1 veya 2 pankek yapıyorum oda eliyle yemeyi öğrensin diye mesela yumurta labne yaptıysam eline bir dilim eski kaşar veriyorum (benim bulunduğum bölgede güzel kaşar peynir geliyor) hem dişlerini geveliyor hemde blw için iyi
Akşam içinse genelde 6 da vermiş oluyorum yayla çorbası bir tık koyu kıvamlı yapabilirsin
Brokoli ve patatesi buharda haşlayıp biraz ezip soğanla kavurup çorba gibi yapmıştım soğan ve sarımsak veriyorum kış aylarındayız hemen hemen içtiğimiz tüm çorbaları onlarda içebilir bizimki biber dolmasının içini çok seviyor meseka kendi doktorumuz da acısı olmadıktan sonra yemej istiyorsa yesin dedi bizde yoğurtla veriyoruz
Hiç bir şey yapamıyorsam irmik avakadolu muhallebi yapıp veriyorum