Busra020 Kızlar 18 gün önce normal doğum yaptım dış dikiş yok ama iç tarafta iki üç dikiş var yırtıldığı için ama hala düşmedi görebiliyorum iç dikiş olanlar dikişleriniz tam olarak ne zaman düştü acaba bu zamana kadar düşmesi gerekmez miydi ?
pogacayanaginannesi Busra020 30 35 gün sonra tam anlamıyla düştüler benimkiler 18 biraz erken sanki ya
Busra020 pogacayanaginannesi dış dikiş bu kadar sürmemişti de ilk doğumda o yüzden merak ettim teşekkür ederim erken galiba
Dilekkardag Sen hiç karışma düşer bende ilk dogumda dokundum bı baktım bir dikiş söküldü ödüm koptu ondan sonra düştü
Busra020 Dilekkardag teşekkür ederim yok Bn dokunmadım da merak ettim bu kadar geç mi düşüyor acaba diye
anneann Busra020 evet o nemli ıslak yerde olduğu için kuruması daha uzun sürüyor benim 27. Günde düşmüştü 2 aya kadar da anca Acısu geçti