kucukmelek_ benim vardı miyomum 2. Ye hamile kalmadan önce kontrole gittiğimde öğrendim dr sezeryan yerine çok yakın şimdilik dursun bebek düşünürsen alırız dedi sezeryanda bebeğimle beraber aldılar ama başta çok küçüktü bebekle beraber büyütmüşüm onu da kayısıdan büyüktü miyomdan dolayı hiç bir sıkıntı yaşamadım