dlrkrn @Miraay eşim yaptırdı geçen hafta. Hep ağrısı sıkışması oluyordu sanal anjiyo’da bir sorun çıkmadı. Benim de oluyor fakat hamile olduğum için yaptıramıyorum. Doğum’dan sonra ben de yaptırıcam.
dlrkrn @Miraay hayır, zor değil. 3 dk sürüyor. İlaçlı çekiyorlar zaten. Bizim gittiğimiz yer hsm radyoloji instagramdan bakabilirsiniz
dlrkrn @Miraay olmuyor, damarları boyamak daha iyi göstermek için veriyorlar. Serum alıyormussunuz gibi düşünün. Eşim ilacı verdikleri zaman bir sıcaklı hissi gelip gitti dedi.
Miraay dlrkrn ben daha önce akciğerlerinden çekilmiştim de öyle muhtemelen ama heyecan var bende nabız yükselmez inşallah
dlrkrn @Miraay bu arada siz de bizim gibi olmussunuz. Kalp takıntılı. Anksiyete. Çok zor, sizi anlıyorum. Sanal anjiyo yapın bu kaygıdan kurtulun
Miraay dlrkrn aşkında biz de hep psikolojik dedik ama perşembe gecesi fenalaştım acile kaldırıldım troponin yükseldi
dlrkrn @Miraay sizi anlıyorum ben de kara kara düşünüyorum önümde daha doğum var nasıl olacak hiç bilmiyorum. Allah yardımcımız olsun
Miraay dlrkrn ekg sabaha kadar normal çıktı ama teoponin yükseliyordu işte pazartesi sanal anjiyo dediler ama ben çok korkuyorum
dlrkrn @Miraay nabız yükselince düşürmek için ilaç veriyorlar. Eşime vermediler çünkü her gün tansiyon ilacı kullanıyor o yüzden nabzı düşük.
Miraay dlrkrn benim nabzım çok yüksekti ilacı verince daha da yükseldi artık bilmiyorum tekrarlayabilir