Elistos1 Bebeğim 18aylık oldu bugün sağlık ocağına götürdük bıngıldağın 0.5 açık olduğunu söyledi çocuk doktoruna gitmem gerekiyor mu bu bir sorun teşkil eder mi bilgisi olan anneler cevap verir misiniz lütfen
Elistos1 Elistos1 birde baş çevresi 47cm ölçtü çok mu küçük anlamadım hiçbir yorumda yapmadı şüphede kaldım
yildizsimsek Oğlum 21 aylık oldu, onunda az bir şey kaldı kapanmadı . Hemşire Dr ye gösterin ama 24 aya kadar zamanı var sorun olduğunu düşünmüyorum dedi.
yildizsimsek Evet götürdüm, Dr sorun yok ,2 yaşına kadar zamanı var çok az açıklık var kapanır dedi . İki yaşında hala aciklik olursa kan tahlili isteriz tiroit vs süreci yavaşlatıyor mu bakarız dedi.