Asyaa22 ben kullanıyorum ravla markası.
Oğlum 13 aylık hastalık döneminde iyileşene kadar günde 3-5 damla içiriyorum.
Birde boş bir burun spreyine 10 cc udi hindi yağı 10 cc serum suyu koyup karıştırdım. Geceleri 1’er fıs burnuna sıkıyorum.
Hasta olmadığı dönemde 2-3 günde bir 5 damla içiriyorum.