Oğlum 13 aylık. Yek gündüz uykusu yapıyor asla ikinciyi yaptıramıyorum. Akşam 7-8 gibi uyuyor sabah 6da uyanıyor. 11 gibi öğle uykusu yapıyor o da en fazla 1 saat. Gece nerdeyse saat başı kalkıyor ve bu durum beni artık mahvetti. Bu arada genelde gün içinde neşeli bu uyku ona yetiyor sanırım ama bana yetmiyor. Bu kadar az uyuması normal mi!