Oykum0108 Merhaba arkadaşlar kızımın çenesinde sivilce gibi lekeler oldu sizce neden oldu ve nasıl geçer tecrübelerinizi alabilir miyim?
mom0989 Oykum0108 canın isilik gibiyse eğer tükürükten o. Elleri hep ağzında dalgaları akıyor diye. Ben her uyuduğunda yüzüne ve çenesine krem sürüyorum. Mustela
Nyr195 Oykum0108 tükürük salyadan oluyor bir süre sonra geçiyor sonra yine fazla tükürük salya olursa yine çıkıyor birde ben bazen selpak mendille siliyordum ozaman daha çok çoğalıyordu.😊