Betelgeuse_ 15 gün önce regl oldum şimdi de akıntım var doğurganlık günlerinde olduğumu düşünüyorum ve hafif bir ağrı var kasıklarımda, normal mi bu size de oluyor mu?
ellerimt0mbikt0mbik Betelgeuse_ Ağrılı yumurtlama döneminde gebeliğin daha kolay olduğunu duymuştum,gebelik düşünüyorsanız değerlendirin,düşünmüyorsanız iki kat korunun 🫣
fatmaa12345 Betelgeuse_ evet bende suan öyleyim 15 gün önce oldum şuan sanki tekrar adet olucam gibj sancim var beyaz akıntı geliyor
ellerimt0mbikt0mbik onlyy Hayırlısı,gönlünüzce olsun.Ben oğluma hamile kaldığımda aynı bu şekil olmuştu , o yüzden bilginin doğruluğuna da inanıyorum👍
ellerimt0mbikt0mbik onlyy Bugünü ve yarını da değerlendirin,anlatiminiza göre yumurtluyorsunuz,5 gün önceki ilişki ile hamile kalmak zor gibi
fatmaa12345 onlyy bence yumurtlama dönemi oluyor oyuzden bide benim akintimda geliyor anlıyorum yumurtlama dönemimde oldugunh