Başlangıçta mamayı öğün olarak vermeyin bence meme reddi olmasın ileride. Ben 45 günlükken mamaya başladım ve doktor emzirme öncesi 30 cc ver ve arkasından emzir demişti. Şuan 6 aylık olacak hiç meme reddi olmadı. 4. ay itibariyle öğün olarak vermeye başladım.