adar211903 ben 4 sene önce sağlık ocağında taktırmıştım ama artık bu uygulama yok sanırım bilmiyorum. Adet döneminde çok fazla kanamalarınız oluyorsa hormonluyu rapor ediyor devletteki doktorlar. Öyle bir durumunuz yoksa bakır spiral takılıyor. Özelde sanırım hastanın tercihine bırakılıyor