Ayseee12_ benim oğlum da çok düştü çok şükür bişey olmadı ama tabi tedbiri elden bırakmamak lazım hastaneler hemen tomografi istiyor o da küçücük bebeğe zarar boyunun 2 katı uzunlukta bi yerden düşmediği sürece çok büyük aıkıntılar olmaz diye biliyorum tabi doktor değilim. Fışkırır gibi kusma,gözlerde kayma, uyku hali yoksa allahın izniyle bişey olmaz