Edlk Merhaba arkadaşlar 2 yaşında oğlumun ateşi 38,5 derece. İlaç ( Calpol ve Dolven ) verdim, düşmedi. Çok az düşüp yükseldi daha doğrusu. Şimdi Duş aldırdım. Hafif titremesi var saçlarını kurutmalı mıyım? Ve ne yapmam gerekiyor daha fazla?