Zynpglsrn Kızım 65 günlük tam uykusunda sürekli huzursuz ıkınır gibi sesler çıkarıyor karnı tok Gazi yok ama sebebsiz yere ağlıyor bazen bunları yaşayan arkadaşlar var mı acaba 😒😒
Cnprtk Zynpglsrn 3 aylık atak dönemiymiş. Bazen gereksiz çığlıklar atıyor sanırım zor bir dönem ama atlatıcaz
Duruveannesi01 Zynpglsrn mutlaka gazi vardr canım. Yok deme. Oluyor yine ne yazikki. Bizimki de gazliyken uyudgnda hep sesler çıkarıyodu. Ben düzenli sabah akşam zeytinyagi veriyorm. Çok faydası oldu. Yok denilcek kadar azaldı gazi.
Zynpglsrn Duruveannesi01 ya çok tuhaf sesler bazen korkuyorum bişey mi oldu diye ilk bebeğim deneyim de yok sürekli doktora götürüyorum bişey de çıkmıyor şükür ama ne yapacağımı şaşırmış durumdayım