nestle5207 yukkk Evet. Asm de 3 kere topuk kanı alındı. Test 2.7 Test 2,5 Test 5 geldi. Sonra Tıpa sevk edildik . Orda da iki kere kan testi verdik. Test 2.5 Test 2.4 geldi Gen testi verdik. 12 Martta tekrar kontrole gideceğiz
yukkk nestle5207 aaa bizim de tekrar 12 martta. Belki denk geliriz. Bizim 2.4-4.4 akdenizde de 3.9 ve tekrar 3.9 geldi. 12 martta gideceğiz biz de.
nestle5207 yukkk Evet denk gelebiliriz o halde. Çarşamba günleri gidiyoruz bizde her gidişte. Saat 10 gibi falan Orda oluyoruz. Kan testi o gün çıkıyor diye. İnşallah sizinde bizimde hep düşük gelir.
nestle5207 yukkk 😅 bizde tek oğlumuz var . İsmim de Neslihan bu arada. Denk gelirsek selamlaşmak isterim 🙏☺️
yukkk nestle5207 merhaba ben randevu almak için şimdi aradım hastaneyi. Ayşe ergül hoca için. 12 martta yok o hafta hiç yok dedi. 18 marta verdi randevu. Sizin bilginiz yoksa diye söyleyeyim dedim.