ertk Merhaba bebeğim 42 günlük. Açıkcası uyku düzeni nasıl olmalı bilmiyorum. Gece saat 1-2 gibi uyuyor sabah 7-8 e kadar. Sonra emziriyorum alt değiştirme derken 40 dk uyanık sonra tekrae uyuyor. 10.30 a kadar sonra 12 ye kadar uyanık kalıp uyuyor. Sonra 3 de uyanıyor emiyor ve tekrar uyuyor 6 da uyanıyor emiyor tekrar uyuyor saat 8den sonrq gece 1-2 ye kadar uyanık duruyor. Bu durum normal mi? Kilo alımı emmesi gayet normal.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ertk normal amau ertk 1-2 gibi uyuyor sabah 7-8 e kadar. Gece emziriyorsunuz dimi, 3saattee?
aysebb ertk Evet ilk 3 ay özellikle uyuma sıklıklıkları fazla oluyor esnek oluyor yani saatleride. 3-4 aydan sonra bir düzen oluşturmak mümkün oluyor
gmz10 ertk doktorunuza danışın, kilo alımı vs iyiyse doktor yönlendirir. Bize uyandırmana gerek yok demişti, beslenme kadar uykuya da ihtiyacı var çünkü. Bir de uyandırdıkça ileriki aylarda da kendi kendine uyanmaya başlıyormuş uzun uyuyamıyormuş.
leyla218 ertk 2 aylık olana kadar 2 3 saatte bir uyandırıp emzirin lütfen ayrıca uzamış sarılığı olabilir o yüzden çok uyuyor olabilir dikkatli olun eğer bir sorun yoksa kilo alımı iyiyse bebekler 2 ayına kadar zaten biraz fazla uyuyor sıkıntı yapmayın
ertk hera96 ya doktor ilişme cocuğa demişti ama bıraksam çok uyuyor rüya emzirmesi yapacağım 2 gündür böyle normalde 4 saat en fazla uyur uyanırdı gece
ertk NeclaLeylaCeydaOhnealaneala 2 gündür böyle normalde 4 saate kendi uyanıyordu ama iki gündğr böyle olunca korktum bu gece rüya emzirmesi yapacağım
ertk aysebb ya ne bileyim insan korkuyor sanki hasta da çok uyuyormuş gibi geliyor ama akşamda 7 den sonra baya uyanık oluyor
ertk leyla218 başlarda sarılık oldu ama atlattık uzamış sarılığımız yok. Kilo alımı gayet iyi 3.400 doğduk 42. Günümüz 5.5 kilo olduk. Akşam 7 den sonra uyumuyor 12 ye kadar ama diğer saatlerde hep uyuyor.
aylss ertk merhaba aynı gündeyiz birebir uyuma süreleri aynı sadece gece 3-4 gibi uyanıp emip yatıyor. Ben de cok uyuyor diye endişelendim ama normal galiba
ertk aylss bugün doktora gittim kilo alımı iyiyse çiş kaka varsa bu uyuması çok iyi sağlıklı ve huzurlu olduğunu gösteriyor dedi. Sadece gece gündüzü o kendine göre ayarlamış dedi.
durubalci aylss merhaba kaç saat uyuyor bebeğiniz hala aynı mı benim kızın da 46 günlük 17-18 saat uyuyor . Endişeleniyorum
aylss ertk maşallah demek ki keyfi yerinde çok şükür. Sarılıpı sınırdaydı doğduğunda geçti ama acaba onun uyuşukluğumu diyordum
ertk aylss kontrol ettirdiniz mi tekrardan bizimdr sarılık vardı ama biz kontrol ettirdik sonradan da
aylss ertk doktor özel olarak test yapmadı fiziksel olarak inceledi sadece. Zaten rengi de açıldı gözleri de düzeldi
ertk aylss sevindim☺️ Bu arada aklınızda bulunsun sarılık değeri için illa topuk kanı ile bakılmasına gerek yokmuş. Bir cihazla ateş ölçer gibi vücuduna tutup gösteriyor.
ceyda41 ertk benim bebeğimde 56 günlük asla uyumuyor tam bi meme aşığı gün içinde hep memede gece olunca da her yolu denedim uyumuyor ayağımda sallayınca uyuyor bazen asla bebeğimi ayakta sallayarak uyutmam diyordum dediğimi yuttum çünkü eşimde hiç destek olmuyor desteksiz büyütüyorum bebeğimi sağlık sorunu vs yoksa kilo alımı da iyiyse ki iyi diğer yorumlarınızı da okudum bence hiç ellemeyin açlığını hissederek uyanır doktorum demişti bana da elleme uyusun beslenmekten çok uykuya da ihtiyaçları varmış bebekler uykudayken büyürmüş bende uyusa da uyandırmasam diye gözünün içine bakıyorum şimdiden düzenli bi uyku rutininiz var umarım bozulmaz böyle devam edesiniz ☺️
ertk ceyda41 ceyda41 Teşekkür ederim inşallah☺️ Her bebeğin fıtratı farklı o yüzden uyumuyordur. Doktorumuz öyle söyledi Kimisi çok uyur kimisi hiç uyumaz bebeklerin tercihi dedi☺️