Esoz1110 şu saatten sonra bir şey yapamazsınız. Çünkü otobüs otogardan yolcu fişini kestirdiği an otobüste olsanız da olmasanız da orada gelmeyen yolcu olarak işaretlenip yola devam ediliyor. Ben de son dönemlerde böyle yanlışlıklar çok yapıyorum. Birinde otobüs fişi almadan firma beni aradı da değişiklik yaptık, diğerinde ise ne yazıkki param yandı. Size de geçmiş olsun.