Kızlar bir kaç haftadır gece uykuları çok huzursuz olmaya başladı uyuyo ama çığlık çığlığa ağlıyo gözünü açıp sakinleşene kadar içi çıkıyo sanki 🥺 diş sancısı böyle mi oluyo deliksiz uyumasını hiç beklemiyorum hiç öyle bi bebek te olmadı ama bu kadarı çok fazla 😭 çok üzülüyorum ona. Siz neler yaşadınız dişleri inden dolayı bebeğinizin nolur paylaşın benimle normal olduğunu bilmek istiyorum yoksa neyi var diye doktora götürücem 🥺