bossbabysmom Zulaleslm 30 aralk 15:55 doğdu.. sezeryan doğum oldum.. zor bir doğum sureci yaşadım 10 cm açıklğm oldu bebegim son anda ters dönerek yukarı bindi ve acilen sezeryana alndm
[silindi] 6 Aralık cuma günü en hayırlı günde en güzel hediye olarak geldi iki gözüm 9.13 te dünyaya merhaba dedi 🥰❤️
Niliyy Benım mınnos kendı gelmek bilmedi bizde 18 aralıkta suni sancı ile zorla getirttirdik 😂 sabah 9 da suni sancı aldım 12.28 de doğdu minnosum ♥️
iyikianneyim61 Zulaleslm 23 aralik 10.32 de dunyaya geldi minnos duru kizim zorunlu sezeryan ile iyi ki gelmis 🌿🎀
Zulaleslm Sonuç çok güzel gerçekten çekilen bütün zorluklara acılara değen en güzel hediye mucize ❤️🥰