sevaltenekeci asla tavsiye değil söyleyeceğim şey doktorunuza sormanız gerek ben kendime kimyon demleyip içiyordum bebeğime de içirdim çay kaşığıyla sizin gibi 20 25 günlükken başladım doktora sorduğumda olabilir dedi çünkü satın aldığımız gaz damlalarının da kimyondan yapıldığını söyledi bende danışmadan yapmadım sizde danışmadan yapmayın lütfen bebeğim kolikti ve sancılarına çok iyi geliyordu