Arkadaşlar rota virüsü aşısı ???
3ay20günlük bugün. dün gittim sağlık ocağına rotayı yaptırmak için ayın 10nda 4aylık aşıları ile birlikte yapalım şimdi yaparsak 6aylık aşıları sekmeye uğrar dedi bugün bir kaç dr a sordum geçti artık olmaz diyorlar aldım aşıyı falan ben neolcak şimdi asm nin yüzünden bebeğim rota olamıcak. Asm 4-6 oluyor diyor hala ama 3yer olmuyor diyor. Doğru mu bu?