tazecikkbiranne oyy kuzucum benim inşaAllah tez zamanda geçer gaz sancıları. Bizde 2 aylıkken müthiş gaz sancılarına yakalandık. Israrla sana zinco gaz damlasını tavsiye ediyorum. O kadar rahatlatıyor ki çocuğu. Benim için hem bitkisel hem temiz içerikli olması çok cezbetmişti. Çocuğumuda anında rahatlatınca başka damla arayışına geçmedim şu an 4,5 aylığız hala kullanıyorum. Üzerinde 3-10 yaş grubu yazıyor ama doktorumda, sorduğum eczanelerde dikkate almamam gerektiğini yenidoğanında kullanabileceğini söyledi